Nu de tweede coronagolf op volle kracht is gekomen, hebben we opnieuw de nodige maatregelen getroffen om samen met u het virus in te dammen.
Een goede gezondheid, zowel van u als van ons eigen personeel, is en blijft prioriteit nummer 1. Daarom hebben we ook ditmaal onze dienstverlening aangepast aan deze uitzonderlijke omstandigheden.
Tekst

Medewerkers via de vertrouwde kanalen bereikbaar

We volgen de richtlijnen van de overheid en laten onze kantoormedewerkers maximaal van thuis uit werken. Ook daar beschikken ze over alle middelen om de communicatie met u vlekkeloos te laten verlopen. U kunt uw vertrouwde contactpersonen daarom nog steeds telefonisch, via e-mail of via videoconferentie contacteren, waarop zij u met plezier zullen assisteren bij al uw vragen.

Ook onze vertegenwoordigers blijven onverminderd tot uw beschikking staan. Aarzel dus niet om hen te contacteren om samen tot de beste logistieke oplossing voor uw onderneming te komen.

Tekst

Onze digitale kanalen

Maak zeker ook gebruik van onze website, waar u onze producten kunt bekijken en vrijblijvende offertes kunt aanvragen.

  • Klik hier voor onze algemene website
  • Klik hier voor ons ruime assortiment nieuwe heftrucks en magazijntrucks
  • Klik hier voor ons assortiment occasietrucks
  • Klik hier voor onze huuroplossingen

Heeft u reeds een transpallet of stapelaar op het oog? Bezoek dan zeker onze webshop, waar u zich in enkele muisklikken een gloednieuwe Linde magazijntruck kunt aanschaffen.

Tekst

Bewaar voldoende afstand dankzij Linde

Social distancing maakt deel uit van onze nieuwe manier van leven, ook in uw magazijn. Dankzij o.a. de Secure Distance Vest en de Distance Beeper wordt dit een stuk eenvoudiger.

Tekst

Wenst u meer informatie of vraagt u graag een gratis demo aan, dan kunt u steeds rechtstreeks contact opnemen met uw vaste vertegenwoordiger of uw aanvraag indienen via ons online contactformulier.

Tekst

Leveringen blijven plaatsvinden

De leveringen van zowel nieuwe als onze premium tweedehands heftrucks en magazijntrucks, zullen blijvend plaatsvinden aan de hand van strikte hygiënemaatregelen. Wij contacteren u altijd vooraf om na te gaan of de levering zoals gepland kan doorgaan, alsook zal worden gevraagd om de nodige veiligheidsmaatregelen voor onze medewerkers te handhaven.

Tekst

Ook servicebezoeken blijven mogelijk

Ook onze servicedienst stelt alles in het werk om in deze periode optimaal tot uw dienst te staan. Onze servicetechniekers werden allen voorzien van een Covid-19 beschermingspakket, bestaande uit extra handschoenen, mondmaskers, alcoholgel en desinfectiemiddel en houden zich voor de veiligheid van u en van zichzelf aan alle benodigde richtlijnen. Elke technieker zal een algemene én een Covid-19-specifieke LMRA-checklist (Laatste Minuut Risico Analyse) doorlopen alvorens de werkzaamheden uit te voeren. Zo schatten we samen het risico op de werkplek in en overlopen we de gevaren van de taken die bij u uitgevoerd moeten worden, dit allemaal met het oog op het zo veilig mogelijk werken.

Tekst

Om een afspraak in te plannen kunt u terecht bij uw vertrouwde planner of kunt u een aanvraag indienen via ons serviceformulier. De levering van wisselstukken is immers gegarandeerd.